هوش مصنوعي IBM

شركت هوش مصنوعي

هوش مصنوعي IBM

۱۰ بازديد

هوش مصنوعي IBM

در طي اجلاس هوش مصنوعي مجازي IBM اين هفته ، اين شركت ديجيتال ماركتينگ به روزرساني خود را در مورد محصولات خانواده واتسون خود را در زمينه هاي زبان ، توضيح و اتوماسيون محل كار اعلام كرد. ويژگي جديدي به نام درك مطلب خوانايي از پايگاه داده اسناد سازماني در پاسخ به سوالات زبان طبيعي كتر مي كند  و به هر پاسخ نمره اطمينان مي دهد. يك ماژول جديد در دستيار واتسون به نام استخراج پرسش و پاسخ به طور خودكار اسناد پرسش و پاسخ ايجاد مي كند. و اطلاعات علمي AI به طور خودكار واقعيت هاي اصلي در مورد عملكرد مدل يادگيري ماشين را ضبط مي كند و گزارش هايي را براي “تقويت شفافيت و اطمينان از انطباق” توليد مي كند.

اين هوش مصنوعي IBM براي چه طراحي شده؟

بنا به گفته خود شركت IBM اين درك مطلب خوانايي به عنوان يكي از برترين سيستم هاي پرسش و پاسخي ساخته شده است تا به شناسايي پاسخهاي دقيق تر به سوالات ارجاع شده به اسناد تجاري كمك كند. در مورد استخراج پرسش و پاسخ ، كه در مهارت جستجوي دستيار واتسون در مرحله بتا است ، IBM مي گويد كه از يك روش جديد پردازش زبان طبيعي براي استخراج جفت هاي پرسش و پاسخ از اسناد FAQ استفاده مي كند. IBM مي گويد ، ايده اين است كه به مشاغل كمك كند دستياران مجازي را با آخرين پاسخ ها به روز نگه دارند و در عين حال نياز به بروزرساني هاي دستي را كاهش دهند. در مورد استخراج پرسش و پاسخ ، كه در مهارت جستجوي دستيار واتسون در مرحله بتا است ، IBM مي گويد كه از يك روش جديد پردازش زبان طبيعي براي استخراج جفت هاي پرسش و پاسخ از اسناد FAQ استفاده مي كند. IBM مي گويد ، ايده اين است كه به مشاغل كمك كند دستياران مجازي را با آخرين پاسخ ها، به روز نگه دارند و در عين حال نياز به بروزرساني هاي دستي را كاهش دهند.

IBM همچنين خدمات مربوط به هوش مصنوعي را در مقياس ، يك چارچوب ، روش و مجموعه فناوري هايي كه براي كمك به مشتريان در افزايش سرعت استقرار هوش مصنوعي و به حداقل رساندن خطر استفاده مي كند ، معرفي كرد. سرانجام ، اين شركت قابليت هاي جديد Cloud Pak را براي داده ها ، از جمله مديريت ساده ، تجربه كاربري بهبود يافته ، حاكميت و امنيت بيشتر ، و در دسترس بودن OpenPages با Watson ، محصول حاكميت IBM و محصول انطباق مورد توجه قرار داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.