خرید iptv  ,خرید Cccam  ,خرید سی سی کم  ,خرید سیسیکم  ,خريد فرش ماشينى  ,buy glass mosaic tile online  ,Covid 19 Clinic testing and vaccination  ,طراحی وب سایت  ,دستگاه ضبط صدا  ,عکاسی صنعتی  ,آموزشگاه خیاطی  ,download serial irani  ,آبنما خانگی  ,صنایع دستی اصفهان  ,میناکاری  ,
ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي ( قيمت ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي ، سفارش ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي ، شركت ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي )  هوش مصنوعي

 ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي : مشخصا اين كسب‌ و كارها با فروش اينترنتي محصولات روزگار مي گذرانند ، نمونه بارز و مشهور آن ها ديجي‌ كالا است ، پلت‌ فرمي كه با الگو گيري از سايت آمازون، توانست با اين سايت خود را به يكي از بزرگترين رقباي ايراني در بازار آنلاين معرفي كند.

 

 

شركت ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي چيست ؟

 

 

براي درك بهتر اين موضوع اول بهتر است به طور كامل با مزايا و معايب آن ها آشنا شويد. دلايل زيادي براي خريد اينترنتي توسط مشتريان است اما در زير به چند مورد اشاره مي كنيم :

 

 

 

 

ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي و مزاياي آن :

 

 

  • راحتي خريد اينترنتي
  • صرفه جويي در زمان  براي خريد
  • به صرفه بودن و امكان مقايسه
  • استفاده از تخفيفات  و صرفه جويي در هزينه
  • دسترسي هميشگي
  • امكان پرداخت در محل

 

 

در جهت خريد آنلاين و يا فروش اينترنتي از فروشگاه هاي آنلاين ، ديجيتال ماركتينگ تخصصي است كه ياور كسب و كار ها است

 

 

راحتي خريد آنلاين

 

 

يكي از حسن هاي خوب سايت هاي فروشگاهي اين است كه وقتي شما داخل منزل يا محل كار خود هستيد مي توانيد به راحتي جنس مورد نظرتون را با ساير برندها مقايسه كرده ، سفارش دهيد و يا حتي سبد خريد درخواست خود را لغو كنيد البته قانون لغو سبد خريد در سايت ها معمولا با يكديگر متفاوت هستند

 

 

 صرفه جويي در زمان براي خريد آنلاين و فروش اينترنتي

 

 

با اين امر ديگر احتياجي به ايستادن در صف هاي خريد و منتظر ماندن تا هزينه خريد خود را  به صندق بپردازيد نيست. شما مي توانيد در خانه ، مسافرت ، كوچه يا خيابان يا هرجايي كه دسترسي به اينترنت وجود دارد ، خريد اينترنتي خود را انجام دهند و ديگر نيازي به هدر دادن وقت براي رسيدن فيزيكي به فروشگاه ها نيست و به راحتي با تلفن همراه خود خريد آنلاين خود را انجام دهيد.

 

 

شما مي توانيد به صورت آنلاين وضعيت خريد خود را بررسي كنيد كه در چه مرحله اي هست مثال ثبت سفارش ، وضعيت سفارش ، زمان تحويل يا اينكه جنس مورد نظرتون ارسال شده يا نه و يا خيلي موارد ديگر را توسط تلفن همراه خود چك كرده و يا بلعكس تغيير دهيد و اين بستگي داره به نوع طراحي سايت ، قالب، هاستينگ و حتي  دسترسي هايي كه خود طراحان بر حسب احتياجات مشتري در سايت بارگذاري مي كنند اعم از درگاه هاي مالي و ... وجود دارد.

 

 

 

 

 به صرفه بودن و امكان مقايسه

 

 

حتما شما هم با فروشگاه هاي آنلاين كه امروزه تعدادشان افزايش يافته است آشنا هستيد. فروشگاه هاي آنلاين نمونه يكي از بهترين كاربرد هاي ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي (ديجيتال ماركتينگ آنلاين ) مي باشند. آن ها سريع هستند بنابراين كارها بدون تلف شدن زمان انجام مي پذيرد. آن ها مشخصات محصولات خود را اعلام مي كنند، در نتيجه امكان مقايسه آن ها با ساير محصولات در فروشگاه هاي آنلاين نيز وجود دارد.

 

 

حتي برخي از فروشگاه هاي آنلاين خودشان اين مقايسه را در زمان خريد آنلاين يا فروش اينترنتي براي شما انجام مي دهند. در نتيجه با ارائه خدمات و تسهيل كار افراد و گذشت زمان اعتماد آن ها را جلب مي نمايند؛ بنابراين امروزه استفاده از خدمات ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي ( ديجيتال ماركتينگ آنلاين ) بيشتر و بازار آن داغ تر خواهد شد.

 

 

 استفاده از تسهيلات ويژه و صرفه جويي در هزينه

 

 

مديران كسب و كار براي جذب مشتريان بيشتر به فروشگاه هاي آنلاين خود، كمپين و جشنواره هاي مختلفي را برگزار مي كنند و تسهيلات چشم گيري ارايه مي دهند. گاهي اوقات برخي از محصولات از نظر تعداد باقي مانده و هزينه نگهداري براي كسب و كار در فروشگاه هاي آنلاين، دردسر ساز مي شوند لذا مديران كسب و كار براي خريد بيشتر محصولات دردسر ساز تسهيلات مي دهند تا مشتريان براي خريد آنلاين اين نوع محصولات ترغيب شوند.

 

 

سهولت خريد آنلاين يكي از امتيازات برتر فروشگاه هاي آنلاين مي باشد. اما كاربراني هم هستند كه تنها براي كسب اطلاعات بيشتر از اينترنت استفاده مي كنند و تا كنون خريد آنلاين انجام نداده اند. برخي هم ترس از اين را دارند كه ممكن است همانطور كه به اينترنت اعتياد پيدا كرده اند ، به خريد آنلاين هم اعتياد پيدا مي كنند.

 

 

دسترسي هميشگي

 

 

هر فروشگاه اينترنتي ، در ۳۶۵ روز سال ، هفت روزه هفته ، ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و آماده خدمت رساني (فروش اينترنتي ) به مشتريان مي باشد. بنابر اين مشتريان مي توانند هر زماني كه راحت‌ تر هستند ، خريد آنلاين خود را انجام دهند.

 

 

 

 

معايب ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي

 

 

حال كه به تفصيل به ذكر مزاياي ديجيتال ماركتينگ آنلاين پرداختيم ، بد نيست چند نمونه از معايب ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي را نيز در زير  بررسي كنيم :

 

 

  • صرفه جويي در زمان خريد آنلاين و فروش اينترنتي
  • راحتي انجام خريد آنلاين
  • امكان جستجو و بررسي قبل از خريد آنلاين
  • وجود تخفيف هاي مناسب و محصولات با قيمت هاي كمتر
  • تنوع بسيار زياد براي خريد آنلاين
  • امكان مقايسه بين گزينه ها قبل از خريد آنلاين
  • امكان پرداخت در محل

 

 

 تاخير در ارسال را فروشگاه هاي آنلاين از بين برده اند

 

 

هرچند كه زمان لازم براي كسب اطلاعات، يافتن محصول موردنظر و خريد آنلاين آن بيشتر از ۱ ساعت طول نمي كشد، اما زمان ارسال محصول بعد از خريد آنلاين بيشتر از ۱ ساعت و گاهي حتي روز ها يا برخي مواقع چند هفته طول مي كشد. اين امر موجب مي شود كه برخي از كاربران از خريد آنلاي اجتناب كنند. يكي از مزاياي فروشگاه سنتي نسبت به فروشگاه هاي آنلاين در تحويل آني محصولات به مشتريان است.

 

 

كلمات كليدي: ديجيتال ماركتينگ فروشگاهي، خريد آنلاين، فروش اينترنتي،فروشگاه هاي آنلاين،ديجيتال ماركتينگ آنلاين،قيمت طراحي سايت فروشگاهي ، طراحي سايت فروشگاهي



امتیاز:
 
بازدید:
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :