خريد و فروش دامين

شركت هوش مصنوعي

خريد و فروش دامين

۱۶ بازديد

خريد و فروش دامين

يكي از راه هايي كه افراد از آن درآمد كسب مي كنند خريد و فروش دامين است. بسياري از ما شنيده ايم كه دامين هايي وجود داشته اند كه با قيمت ناچيزي خريداري شده اند . هم اكنون با قيمت هاي سر به فلك كشيده اي فروخته مي شوند. بنابراين مي توان گفت كه اين داد و ستد مي تواند بسيار سود آور باشد اما براي انجام اين كار بايد به چند نكته توجه كنيد تا خريد هاي شما با شكست مواجه نشود. در ادامه اين مطلب شما را در تهيه و خريد دامين راهنمايي مي كنيم.

خريد و فروش دامين دامنه طراحي سايت وبلاگ سايت وردپرس چيست و شيوه هاي نوينبراي طراحي سايت با ويرا سگال كارو در تماس باشيد

چگونه خريد و فروش دامين كنيم ؟

ما قصد داريم تا با راهمايي كه به شما مي كنيم نشان دهيم كه براي انجام اين داد و ستد به چه نكاتي در طراحي سايت سفارشي بايد توجه داشته باشيد:

تمركز خود را بر روي چيز خاصي بگذاريد.
اسامي را پيدا كنيد كه ارزش واقعي دارند.
در دسترس بودن دامنه را بررسي كنيد.
قيمت را ارزيابي كنيد.
دامنه هاي خود را در جلو و مركز قرار دهيد.

ميليون ها دامنه در حال حاضر توسط شخصي ثبت شده و تركيبات بي پايان دامنه هاي موجود براي ثبت وجود دارد ، به ويژه هنگامي كه صدها پسوند نام دامنه جديدي مانند .app و .club را در نظر مي گيريد. سعي كنيد تمركز خود را بر روي حوضه هايي بگذاريد كه در آن اطلاعات داريد. به برخي از فضاهايي كه بيشتر با آنها آشنا هستيد فكر كنيد و جستجوي نام دامنه خود را بر اساس كلمات كليدي مرتبط شروع كنيد.

اينگونه فكر كنيد كه دامنه هايي كه خريداري مي كنيد يك سرمايه ارزشمند براي خريدار است.

خودتان را جاي خريدار بگذاريد آيا خريد آن دامنه خاص موجب مي شود تا بيشتر شود ببريد؟ بايد در اين مورد كاملا با خود رو راست باشيد .

به خاطر داشته باشيد كه حتما بايد در دسترس بودن آن دامنه خاص را چك كنيد. اگر هيچ كس مالك آنها نباشد ، مي توانيد بلافاصله نام دامنه ها را خريداري كنيد. به خاطر داشته باشيد كه دامنه خود را قيمت گذاري كنيد. مي توانيد در اپليكيشن هاي خاصي كلمه كليدي را وارد كنيد و همچنين از برخي ويژگي هاي جستجوي پيشرفته براي ديدن ليستي از نام هاي مشابه با نام شما ، آنچه كه در واقع براي چه چيزي فروخته اند و زمان فروش آن استفاده كنيد. در آخر براي فروش دامنه خود بايد آنها را در معرض عموم قرار دهيد. بايد يك اعتماد دو طرفه براي خريدار و فروشنده به وجود بيايد تا بتوانيد آنها را بفروشيد.

خريد و فروش دامين دامنه طراحي سايت وبلاگ سايت وردپرس چيست و شيوه هاي نوينبراي طراحي سايت با ويرا سگال كارو در تماس باشيد

با شركت هوش مصنوعي ويرا سگال كارو همراه باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.