قيمت سئو چگونه حساب مي شود؟

۱۵ بازديد

قيمت سئو چگونه حساب مي شود؟

دانستن اين مطلب كه قيمت سئو چقدر است بسيار مهم است اكثر افراد نمي دانند كه سئو كردن يك امر پوياست و نياز به انجام يكسري از كارها دارد كه براي بهينه سازي سايت شما بسيار مهم است اما اگر بخواهيم قيمت دقيقي بدهيم شايد بهتر است كه بگوييم حداقل از ماهي يك ميليون تومان شروع مي شود و انتهايي ندارد. هيچ سقف مشخصي براي هزينه كردن در اين كار وجود ندارد و شما با توجه به مطالب و حجم آن بايد هزينه كنيد علاوه بر هزينه هايي كه براي توليد محتوا بايد انجام بدهيد هزينه هاي ديگري مانند سفارش ريپورتاژ نيز و جود دارد كه بايد انجام شود. در اين مطلب ما به مراحل سئو و حداقل هايي كه مي توانيد در اين مراحل هزينه كنيد مي پردازيم.

ميكروبلاگ ايندكس شدن گدرگاه تفاوت سئو كلاه سفيد و سياه

چه مواردي در قيمت SEO نقش دارند؟

طبيعتا هنگامي كه سوال مي كنيد كه هزينه سئو چقدر است آخرين جوابي كه مي خواهيد بشنويد عبارت بستگي دارد است. با اينكه مي دانيم اين جواب بسيار نا اميد كننده است اما حقيقت اين است كه پاسخ درستي است. با توجه به مطالعه اي كه توسط MOZ.COM انجام شده بازه قيمتي در سال 2020 در حوضه بين الملل از كمتر از 25 دلار در ساعت شروع مي شود و تا بيش از 20000 دلار در ماه ادامه دارد ! البته بايد بدانيد كه بسته به نوع كسب و كار و حجم آن بايد از سئو استفاده كنيد براي انجام اين كار نياز داريد تا مراحل سئو را بهتر بشناسيد و درك كنيد.

سئو چگونه انجام مي شود؟

براي درك هرچه بهتر سئو بايد يكسري از اطلاعات را داشته باشيد. سئو مخفف كلمه Serach Engine Optimization مي باشد كه به معني بهينه سازي موتور جستجو است. در واقع شما وقتي سئو مي كنيد داريد كاري مي كنيد كه موتور هاي جستجو تمايل داشته باشند تا سايت و محتواي شما را به عنوان اولين پاسخ ها در مورد يك عبارت كليدي خاص، نمايش دهند. 75% از كساني كه در اينترنت به جستجوي مطالب مي پردازند از گوگل استفاده مي كنند و در ميان اين افراد كساني كه در پنج جواب اول مي گردند 67% هستند بنابراين بازخورد اصلي را در پنج محتواي اول صفحه اول سرچ گوگل خواهيد گرفت.

حالا اگر بخواهيم بدانيم كه قيمت سئو به چه عواملي بستگي دارد، بهتر است از ابتداي كار يعني طراحي سايت شروع كنيم. در هنگام طراحي سايت بايد دقت داشته باشيد كه صفحات وب شما تا حد امكان سبك باشند تا سرعت بارگذاري صفحه به حداكثر برسد. لينك هاي دروني سايت شما بايد درست و حساب شده باشند. و بايد مطالب به گونه اي باشد تا خزنده گوگل بتواند محتواي شما را ايندكس كند. براي اينكه بدانيد مشكلات سايت شما در چيست مي توانيد از Google Web Master استفاده كنيد. در قدم بعدي توليد محتوا ي مناسب شرط بسيار مهمي است. موتور هاي جستجو همچون گوگل از الگوريتم هاي مخصوص به خود براي ايندكس كردن محتوا استفاده مي كنند كه محتواي شما بايد متناسب با آن باشد با اينكه در هر مرحله تغيير اين الگوريتم اطاعاتي را با عموم به اشتراك مي گذارد، اما برخي از اين المان ها به صورت محرمانه در گوگل باقي مي ماند.

مرحله بعدي گرقتن بازديد كننده و لينك ها و بك لينك هاي خارجي به سايت خود است. هرچه شما در سايت هاي معتبر از نظر گوگل بك لينك بيشتري داشته باشيد امتياز شما بالاتر خواهد بود. براي مثال اگر مطلبي را توليد كنيد كه سايت هاي معتبر ديگر از آن استفاده كنند و محتواي خودشان را به محتواي شما لينك كنند امتياز سايت شما افزايش مي يابد.

قيمت گذاري سئو

خب بنا به مواردي كه در بالا ذكر شد شما هزينه اي براي كد نويسي و طراحي سايت داريد كه با توجه به نوع سايت شما متغيير است. اينكه از پلتفرم هايي مانند وردپرس استفاده مي كنيد و يا سايت را با HTML كد نويسي مي كنيد قيمت هاي متفاوتي را كامل مي شود. در مرحله بعدي يك برنامه نويس يا متخصص سئو براي پشتيباني نياز داريد و فردي كه براي توليد و محتوا و سئو كردن آن حرفه اي باشد هم مورد نياز است. شما بايد تبليغات سايت خود را به صورت زيپرتاژ و يا هر سكل ديگر انجام دهيد تا بتوانيد بازخورد خوبي بگيريد. و در نهايت هرچه محتوا خوب با تعداد و حجم مناسب بيشتر داشته باشيد در رنك هاي بالاتر موتور هاي جستجو قرار مي گيريد.

 

 

با برترين اپراتور هوش مصنوعي ويرا سگال كارو همراه باشيد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.