برند تجاري رولزرويس

شركت هوش مصنوعي

برند تجاري رولزرويس

۱۴ بازديد

برند تجاري رولزرويس

پنتاگرام برند تجاري جديد رولزرويس را طراحي كرده است كه از سپتامبر ارائه مي شود. هدف اين زبان تصويري جديد ، جذابيت براي جمعيتي جوانتر از مشتريان است. تورستن مولر-اتوئس ، مدير اجرايي رولز رويس اظهار داشت: “با افزايش حضور ديجيتالي مارك ، هرگز زمان مهمي نبوده است كه زبان بصري اين شركت جايگاه ما را به عنوان برند لوكس پيشرو در جهان منعكس كند.” “ما سفري جذاب براي مدرن سازي هويت برند خود آغاز كرده ايم تا همان تغييرات را در نمونه كارها ، اطلاعات جمعيتي مشتري ، سبك زندگي آنها و دنياي لوكس پيرامون آنها مشاهده كند.”

طراحي كارت لوگو طراحي گرافيكي شيوه هاي نوين آن

برند تجاري جديد رولزرويس چگونه است ؟

رولزرويس براي ايجاد برند نام تجاري جديدي كه مي تواند فراتر از مكانيك “بهترين اتومبيل جهان” باشد ، مارينا ويلر ، شريك Pentagram را منصوب كرد تا حضور و نام تجاري را به عنوان يك كالاي لوكس واقعي محصور كند. اين هويت براي جلب نظر جمعيتي جديد مشتريان و همه آنچه كه آنها از نظر ديجيتالي و فيزيكي نمايندگي مي كنند ، طراحي شده است. پنتاگرام شروع به كاوش عميق در رولز رويس ، از جمله محصولات آن – اعم از جديد و قديمي ، اخلاق طراحي آن ، طراحان آن ، مواردي كه براي شركت مهم هستند ، و رابطه منحصر به فرد مارك با مشتريان خود است، روي آورده. آنها وقت خود را در كارخانه گذراندند ، و درك اصل Bespoke و اينكه چگونه اين امر براي تأسيس رولزرويس مهم است را درك كردند. مارينا ويلر گفت: “آنچه به زودي آشكار شد اين است كه رولزرويس از تبديل شدن به عنوان يك توليد كننده خودرو به عنوان يك چراغ برجسته در جهان لوكس تبديل شده است.” “اطمينان از اينكه هويت جديد برند منعكس كننده اين تغيير است براي ما ضروري بود. ما بايد رولزرويس را به روشي رو به جلو ، تازه و مرتبط ارائه دهيم – ضمن احترام به مشتريان وفادار شركت ، با مخاطبان جديد صحبت كنيم.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.